Studio WIZJO

Wasze pytania odnośnie AlleWizjo

Przesyłam odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania odnośnie systemu, który zaprezentowałem wczoraj. Jeśli jesteś poważnie zainteresowany nim, to powinny Cię zaciekawić. Możesz też w komentarzach dopytać jeszcze o inne nurtujące Cię kwestie. Jutro od godziny 8 rano otwieramy sprzedaż na stronie http://sp.studiowizjo.pl . Program będzie dostępny tylko przez 48 godzin i po tym czasie zamykamy możliwość zakupu do odwołania. Jutro przedstawię jeszcze więcej szczegółów na temat samego systemu oraz oferty. Warto nadmienić, że same bonusy będą wielokrotnie więcej warte od ceny programu!

1. Kiedy i w jaki sposób otrzymam program po jego zakupie?

Istnieją 2 możliwości. Pierwsza z nich to zainstalowanie programu na naszym serwerze. Rozwiązanie to ma tę zaletę, że wszystkie aktualizacje programu wykonujemy wówczas za darmo i automatycznie. Również ułatwione jest wsparcie techniczne, bo mamy łatwy dostęp do plików. Na bieżąco wykonujemy również kopie zapasowe wszystkich danych. Wada jest chyba tylko jedna i jest nią opłata 47 zł netto raz do roku za serwer. Jest ona jednak naliczana pierwszy raz dopiero po roku od zakupu. Jednak i w tym przypadku można doliczyć się kilku zalet. Na takim serwerze możemy zainstalować dodatkowo dla Ciebie nasz program „Wrzucacz” ułatwiający wrzucanie na serwer zdjęć do aukcji. Dodatkowo możesz umieścić tam swoją stronę internetową lub sklep, a koszt serwera jest najniższy jaki udało się nam znaleźć na rynku. W jednej z poprzednich lekcji opublikowałem takie przykładowe porównanie ofert hostingowych.

Rozwiązanie drugie polega na wysłaniu do Ciebie mailem wszystkich plików systemu oraz pomoc w zainstalowaniu go na własnym serwerze. Zaletą jest to, że będziesz miał pliki „u siebie”, natomiast wadą brak możliwości skorzystania z darmowych aktualizacji oraz utrudnione wsparcie techniczne.

 2. Jaka jest cena programu i czy z dalszym korzystaniem z programu powiązane są jakieś opłaty dodatkowe?

Szczegółową ofertę cenową ujawnię już jutro od godziny 8.00 na stronie http://sp.studiowizjo.pl. Jeśli chodzi o opłaty dodatkowe, to jedynie w przypadku zainstalowania programu na naszym serwerze należałoby opłacać raz do roku 47 zł netto jako koszt hostingu (ale pierwszy raz dopiero po roku od zakupu). Rozwiązanie to ma jednak sporo dodatkowych zalet, o których więcej napisałem w punkcie 1.

3. Dlaczego sprzedaż programu jest tak mocno ograniczona w czasie?

Obraliśmy taką metodę promocji i jest ona wygodna zarówno dla was jak i dla nas. Wam daje możliwość łatwego zmobilizowania się i otrzymania wartości znacznie większej niż w tradycyjnej formie sprzedaży, natomiast nam pozwala na poświęcenie więcej czasu na rozwijanie programu, zamiast na codzienne rozbijanie się na wiele zadań i tym samym mniejszą produktywność.

4. Jakie są wymagania serwera do obsłużenia aplikacji?

O ile wybierzesz opcję instalacji na naszym serwerze, to nie musisz martwić się o aspekty techniczne. Jeśli zdecydujesz się na swój własny serwer, to konieczna będzie obsługa PHP, PDO oraz baz danych MySQL. Wymagania te spełnia niemal 100% komercyjnych serwerów www.

5. Czy program ma opcję integracji z zewnętrznymi systemami sklepowymi, księgowymi, itd.?

Na ten moment nie, ale przewidujemy w przyszłym roku wprowadzić tego rodzaju usprawnienia. Myślę też, że w niedługim czasie wprowadzimy moduł służący do automatycznego fakturowania zamówień.

6. Na ile ten program jest stabilny i czy jest w stanie obsłużyć dużą liczbę aukcji i zamówień?

Program został gruntownie przetestowany przez niemal 2 lata i działa bardzo stabilnie. Mamy klientów, którzy obsługują za jego pomocą tysiące aukcji i zamówień z wielu różnych kont Allegro i chwalą sobie jego sprawne działanie. W ostatnich 2 aktualizacjach położyliśmy również silny nacisk na szybkie aktualizowanie informacji o zamówieniach.

7. Kiedy będzie następna możliwość zakupu programu?

Dokładnie jeszcze nie wiemy. Być może będzie to miesiąc, a być może nawet 3. Wszystko wyklaruje się na początku przyszłego roku.

8. Jaką mam gwarancję zadowolenia z zakupu?

Pełną =). Przez 30-dni na spokojne przetestuj system i jeśli z jakichkolwiek powodów nie spełni on Twoich oczekiwań, to napisz do mnie po prostu maila, a zwrócimy Ci pieniądze. Wszystkie otrzymane do tej pory bonusy będziesz mógł zatrzymać.

9. Czy można liczyć na wsparcie techniczne po zakupie systemu?

Jak najbardziej. Udzielamy pełnego wsparcia technicznego.

10. Czy można otrzymać fakturę za zakup systemu?

Tak, wystawiamy fakturę.

11. Czy system jest instalowany na danym komputerze czy może na serwerze, tak aby można mieć do niego dostęp z każdego miejsca ?

System instalowany jest na serwerze- naszym lub klienta. Więcej na ten temat napisałem przy okazji pytania nr 1.

12. Czy system jest rozwijany?

Tak, cały czas rozwijamy go o funkcjonalności przekazywane nam przez użytkowników systemu. Najciekawsze i najbardziej przydatne dla ogółu funkcjonalności wdrażamy. Zapraszamy przy okazji do zapoznania się z listą planowanych do wprowadzenia usprawnień oraz do przesyłania własnych sugestii.

Komentarze (4)

  1. Edwin pisze:

    Jeśli zainstaluje system na waszym serwerze będę otrzymywał darmowe aktualizacje dlaczego tych aktualizacji nie można dać też pozostałym użytkownikom?

    • Bartłomiej Trybuła pisze:

      Ponieważ przechowując pliki u nas mamy system umożliwiający wykonanie aktualizacji jednocześnie dla wszystkich zainstalowanych kopii programu. Byłoby nam ciężko wykonywać aktualizacje poprzez oddzielne logowanie się na serwer każdego z osobna i przerzucanie plików. W przyszłości jednak nie wykluczamy możliwości stworzenia systemu, który umożliwiałby również aktualizacje z zewnętrznych serwerów. Na ten moment mamy po prostu w planach wprowadzenie kilku innych funkcjonalności, które w większym stopniu powinny ułatwić życie handlującym na Allegro =).

      • Edwin pisze:

        Dzięki Bartek za odpowiedź. Nie chodziło mi o to abyście robili czarną robotę tj. logowanie się na serwerach i przerzucanie plików. Ale po prostu o samo udostępnienie aktualizacji w postaci spakowanej paczki plików przesłanej na adres e-mail.

        • Bartłomiej Trybuła pisze:

          Oczywiście moglibyśmy to zrobić, ale pewnie w wielu przypadkach oznaczałoby to przygotowanie dodatkowych instrukcji nt sposobu aktualizacji. Generalnie, jesteśmy w tym temacie dość elastyczni i jeśli komuś będzie zależało na trzymaniu skryptu u siebie i otrzymywaniu aktualizacji, to możemy je udostępniać do pobrania, ale wtedy trzebaby posiadać pewną wiedzę techniczną żeby przeprowadzić upgrade samodzielnie.

Zostaw komentarz

  • (nie będzie publikowany) Prawidłowy format "nazwa@adresstrony.pl"
  • Prawidłowy format "www.adresstrony.pl"
  • Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, zgodnie z Polityką prywatności.
    Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
  • [Zamknij]